Typ Grease

Sitter nu i skolan. Dramat blev inställt. Värt att gå drama, right?

Kom just på en sak som stör mig otroligt mycket. Det är när jag får en riktigt bra idé till en story och blir taggad på att skriva. Men det lyckas alltid bli så när jag t.ex. sitter på en lektion eller är ute någonstans utan tillgång till varken dator eller papper och penna. Lyckat eller hur?
Sen när jag väl kommer hem och  har tid så har jag ju självklart glömt bort vad det var jag tänkte skriva om, eller helt tappat skrivlusten.
Förresten försöker jag hålla mig till den story jag har nu som jag by the way inte kommer någonvart med pga. tidsbrist.
JA, jag är på jävligt bra humör, hurså?



Kommer ni ihåg förra året när jag tog en bloggpaus cirkus en månad och gjorde comeback med ny frisyr och hårfärg. Precis som i filmerna. Tjejen drar sig undan ett tag och sen så BAM kommer hon tillbaka och är helt annorlunda. Typ Grease.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0