Todays And Yesterdays Challenge



Day 08 - Short terms goals for this month and why
Day 09 - Something your proud of in the past few days


Day 08:

1. Få så bra betyg som möjligt på biologi och spanska provet.
2. Inte tvivla så mycket på mig själv (angående om jag kommer klara natur eller inte)
3. Kämpa stenhårt med matten/fysiken
4. Trots att framtiden är viktig, försöka att leva i nuet och ta var dag som den kommer

Day 09:

Jag är stolt över att jag äntligen bestämt mig för att gå natur och inte håller på och velar mellan att byta och inte byta. Jag vet att det finns fler sätt att komma in på läkarlinjen än att ha mvg i varenda ämne. Jag kan tenta av olika kurser (dock kostar det 1000 kr/tenta), jag kan plugga utomlands osv.
På något sätt har jag insett att jag kommer att klara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0