Ett levande frågetecken

Skulle nyss till att söka in till att plugga i London nästa år, men så står det på sidan att dem håller på att digitalisera ansökningssättet, så det får vänta.
Jag höll faktiskt andan när jag skulle klicka upp ansökningsblanketten.
Tänk om?
Tänk om jag kommer in?
Tänk om jag nästa år befinner mig i London?
Tanken är så överväldigande så jag vet inte ens vad jag ska känna. Eller tycka. Eller bestämma mig för.
Det kanske inte alls blir bra där. Eller när jag kommer tillbaka, så kanske mitt shema blir så konstigt på grund av dem olika poängplanerna att mina betyg blir mycket sämre.
Men man kanske måste ta såna risker ibland. Fast vill jag det?
Vill jag riskera att sabba min framtid, mina chanser att komma in på läkarlinjen för ett år i London?

Jag vet ärligt talat inte.

Och att åka ett år som inte räknas i gymnasiet så att jag får gå om är inte ett alternativ. Jag vill verkligen inte vara med om de nya gymnasiereformerna, thank you very much.

Är det någon människa där ute som har någon smart synpunkt kanske?

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: MusicAndTea

Följ ditt hjärta är det enda jag har att säga :) <3

2010-11-28 @ 00:15:09
URL: http://musicandtea.blogg.se/
Postat av: Bolala !

Hej hopp älskade banan, asså kolla, det låter fettkul liksom lära känna nytt folk och sedan lära sig saker lite annorlundare typ men fan tänk sen när du kommer tillbaka då går jag i 3:an haha fatta vad aavis du kommer bli! Och ännu bättre, när alla vi balderbarn tar studenten så är lilla Yassi kvar helt ensam...TRAGISKT jag vet! Men som sagt det är ett fritt land, lyssna till ditt hjärta gullet <3 <3 PÖSS!

2010-11-28 @ 00:22:36
Postat av: Anonymius.

Jag vet en tjej i uppsala som går på det där just nu, Louise lundeborg. fråga henne hur hon tänker/tycker om allt.

2010-11-28 @ 00:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0