En massa challenges

Day 11 - Another picture of you and you're friends
Day 12 - Why did you start blogging?
Day 13 - A picture of your room
Day 14 - A picture of you and your family



Day 11:



Haha♥♥

Day 12:

Jag har haft flera bloggar..tror detta är min fjärde. Jag började nog mest för att alla andra hade en blogg och då tänkte jag att jag också lika gärna skulle kunna skaffa en. Jag vet inte riktigt varför jag fastnade så bra vid den här bloggen och inte skaffade en ny som jag gjorde med dem tidigare. Och nu har jag haft den så länge att jag kan nästan inte ta bort den.

Day 13:



Mitt rum. Det känns på något sätt väldigt personligt att lägga upp en bild på sitt rum, även om det bara är saker. Många av sakerna finns där bara för att jag inte orkat ta bort dem. Andra finns där för att det är en del av min personlighet skulle man kunna säga.


Day 14:



Mi familia en Italia ♥



Kommentarer
Postat av: Amelie

Åhh! Valborg va ju så himlans kul :) Saknar't, lätt den bästa dagen i uppsala :D <3

2010-11-16 @ 01:35:17
URL: http://panicxx.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0