En ensam fredagseftermiddag




I väntan på att bli upphämtad så sitter jag nu här i skolan och bloggar. På en fredagseftermiddag. Kul.
Men jag kanske hittar på något lite roligare ikväll som får kompensera för denna dystra timme. Ja, det har gått en timme snart. Ganska ovärt, men nu när jag ändå har väntat så här länge, kan jag lika gärna vänta lite till.

En sak jag funderat över under tiden jag suttit ensam (förutom att mina skor börjar bli lite nötta) är att det är obehagligt tyst just nu. Jag ogillar tystnad. Väldigt mycket. Förutom det har jag inte kommit fram tillså mycket mer då mina funderingar kring livet och andra "djupa" saker inte har lett någonstans.

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0