Back To School

Och så tog höstlovet slut. What a shame.
Jag ska vara ärlig: Jag har en hel del tankar om att byta till sam. Natur är svårt. Jag gillar inte ens naturämnena. But then again: jag gillar inget ämne speciellt mycket.
Plus att jag har fler valmöjligheter med natur.
Men det är svårt och jag vill hellre gå ut gymnasiet med toppbetyg på sam och kanske färre valmöljligheter än halvbra betyg på natur. Då blir jag ändå begränsad.
Som sagt: en hel del tankar.
Jag vet verkligen inte vilket jag vill mest, vilket som är bäst. Och jag trivs ju så jäkla bra i min klass. Synd att chansa. Kanske.
Äh.
Jag får se vad som händer.


PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med fler valmöjligheter när amn går sam är mest bara skitsnack. Bara om du typ vill bli läkare, veterinär eller något annat inom fysik/kemi. Läser du sam, och sen väljer till matte C så kommer du in på i princip va som helst på universitetet/högskolan.

Bättre att gå sam om man känner för det, lite enklare att få bra betyg, och det går ju alltid att gå ett basår sen om du ångrar dig och vill plugga vidare till något där man behöver naturämnena :)

2010-11-08 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0