11 November 2010

Jag tänker inte låtsas som om mitt liv är särskilt intressant just nu. Det är det inte.
För det mesta pluggar jag. Det kanske är rätt trist, men jag är van så jag har lärt mig att gilla läget och ta vara på dem stunder när jag gör något annat. Till exempel är med mina vänner.
Ja.
Det händer då och då. Mer sällan med tanke på allt plugg, men lite social tilllåter jag mig själv att vara. Fester har jag i princip bojkottat (förutom på höstlovet).
Så nu tar jag en dag i taget. Ett prov i taget. Och gör mitt allra bästa för att få mvg på det prov som är aktuellt. I det här fallet biologi. Imorgon.
Redo?
Ja.
Taggad?
Nej.


PUSS ♥

P.S. På min statistik står det att jag har mellan 80-90 läsare/dag. Om det nu stämmer (vilket det antagligen gör med tanke på att statistiken inte hittar på random siffror), så är jag besviken. Ska det vara så svårt att lämna en liten kommentar?
En fin kommentar kan faktiskt göra min dag ;)



Kommentarer
Postat av: Daniel Olsson

Tjena. Jag jagar fullt efter nya medlemmar på alla möjliga sett.

Jag är investerare i ett företag och vi håller på ett webbprojekt.



Blogg har varit de bästa sättet att sprida sig vidare, hoppas på att du bloggar om det! :)



Gå med och sprid din egen eller min länk!



www.spinglo.com/i/danielolsson

2011-09-24 @ 19:08:19
URL: http://www.spinglo.com/i/danielolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0