Zumba musiken är på högnivå...

Idag är det då ledigt pga konserten i lördags så jag har varit inne i stan och även varit på mommas jobb för att hennes chef tydligen kan sy och ska fixa min balklänning som är en aning för stor i bysten, men det ordnar sig. Tänkte be henne korta upp den lite men insåg att jag gillar den som den är.

Ikväll så har söta tilde konsert och det visade sig att det var runt halv sju istället för på skoltid som jag trodde och därför kan jag då komma! Så ikväll bär det av till slottsbiografen och sen blir det väl att knalla runt på stan med lite folk :)

Btw, min momma håller på med det där zumba nu och musiken är på högsta nivå och det är GANSKA irriterande..!

Aja, nu ska jag kolla lite bloggar osv och äta lite lunch ;)

Puss på rumpan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0