Small talk

Hej :)

Snart ska jag se på film (I love you man, tror jag) och sen ska jag nog ringa ryan ♥ Hata tidsskillnaden!!
Imorgon ska jag in till stan för att fixa med min promklänning och jag är lite ledsen för att jag inte hinner komma på söta tildes konsert! :/ Men det blev lite för kort varsel, tyvärr, så jag får nöja mig med att se videos på fejjan.

Nämnde jag att jag är ledig imorgon pga konserten som tog upp nästan hela lördagn? Det är jag iaf, så det blir riktigt nice att få vila ut.
Sen på tisdag blir det back to school, onsdag även vanlig dag, torsdag blir det bal, fredag eller lördag ska jag kanske träffa p, söndag har jag inga planer så feel free to boka mig. Ja jag vet att jag mixar för mycket engelska med svenska, men that's sooo yasmin style (hoppas att ni fattade att jag drev där på slutet) :p

Men nu små fågelungar ska jag rulla vidare till el tv!

Puss på rumpan ♥



Här är söta Donya som sjunger och dansar Bad av Michael Jackson :)
Hon kan dock inte texterna så bra eftersom hon lärt sig allt genom att titta på videor och lyssna så hon sjunger som hon tycker att det låter, men gulligt är det iaf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0