Tips!



Detta är mitt nuvarande rengörningsmedel, som är skitbra ;)
Alltså jag är inte en sån person som får mkt finnar, men med denna får man ju inte en enda.
Huden känns superfräsch när man använt den och den består av små mjölksyrekulor som rengör porerna och öppnar upp dem så de inte täpps till.
Rekommenderas starkt iaf!
Kostar 66 kr på HM om någon undrar ;)

Btw, det kan vara bra att ha någon slags hudkräm på efter användningen inte allför snart men efter kanske fem min för att huden inte ska bli uttorkad. Personligen använder jag den på bilden nedan men det är valfritt att göra som man vill.



Den är inte bara mjukgörande, men huden blir inte så "glansig" eller vad man ska säga...

Ja, ni får ursäkta detta onödiga inlägg ni som inte bryr ett dugg, men jag hade tråkigt och ville ha en anledning att ignorera kemiboken ett tag och då var ju bloggen bästa lösningen! ;)

Puss på rumpan ♥

Kommentarer
Postat av: Chili

be inte om ursäkt!Jag gillar alla inläggen, de é personliga:) Ska nog ta o skaffa sånt där rengörningsmedel:)

2010-05-04 @ 01:46:38
URL: http://strangebakery.blogspot.com
Postat av: Sara-Lisa

Har använt den rengöringskrämen jätteläng nu, helt klart den allra bästa! Men fuktkrämen har jag inte testat ännu, det måste jag göra! :D

2010-05-12 @ 21:35:12
URL: http://sasisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0