Talang?

Sitter och tittar på talang, men det är ganska lame om jag får säga det själv..
Åh, måste bara säga att min farfar är så himla söt! Så där som farfädrar ska vara, förstår ni vad jag menar? :)
Ikväll ska jag se nån film, vet inte riktigt vilken. På tisdag kommer fina tekoppen hit och då ska vi träna. Man måste ju vara redo för beach 2010 liksom, haha nej, det där har jag lagt bakom mig. Jag kör mitt eget race (vilket går ut på att äta så mycket sötsaker som möjligt hehe...) :p

Nej, nu kommer det lite bilder så ska jag vara lite social :)


moí (lite suddig, menmen)

mina armband (några blev lite gömda under rosetten)

Min och p's skruvade webkonversation :p

Fråga inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0