Mums

Hej:)

Shit, alltså jag dör snart...jag kommer knappt ihåg nånting från kemin innan nian! :o Och vi har nationella på onsdag..den teoretiska delen. Åhh...sitter här och försöker komma ihåg saker och ting och bläddrar lite i gamla böcker :/

Anyway..imorse tog jag mig tiden att locka håret :) Blev riktigt bra faktiskt med tanke på den dåliga locktången jag har. Värsta crappy kvalite från nåt billligt ställe i typ Iran. Haha, men den funka alldeles utmärkt.

You know what? Min momma har just varit och handlat vilket innebär att det ska finnas riskakor någonstans i huset som jag tänker leta reda på. Yasmin ♥ riskakor!


Dagens outfit (haha det var längesen va?)

Tunika - Gina 49 kr
Skärp - Monki 75 kr
Tights - H&M (kommer nt ihåg vad de kostade, men skulle tippa på 70 kr)


Mitt lockiga hår :) Jag förstår mig inte på folk som har jättefina lockar och så plattar dem håret!
Och kom inte med "men du har ju rakt hår och det är ju det dem som har lockigt hår vill ha och så lockar du det", för jag har inte ens rakt hår så det så! Jag har typ halvvågigt eller nåt..


Kommentarer
Postat av: Sofie

fint hår du har =)

2010-05-06 @ 12:23:53
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiiiin!

2010-05-14 @ 13:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0