6 Maj 2010

Hej!

Konsthistorian är äntligen avklarad och jag fick mvg på fysik upg så jag kmr få mvg i fysik så jag är på jättebra humör! Grejen är att jag alltid haft lite svårt för fysik så detta är ganska stort för mig..

Haha, idag så köpte jag även två "tunikor" eller vad man nu ska säga på gina för 60 spänn totalt (30 kr vardera). Man måste ju fynda ibland liksom ;)

Eme är faktiskt på provspelning (1a steget) till filmen Kronjuvelerna eller vad den nu än hette. Hoppas att hon får rollen! Det är klart det är ganska många steg kvar men det skadar inte att hålla tummarna.

Men nu ni ska jag göra i ordning min mat (tacos) lagom till Vampire Diaries! ♥

P.S. Min momma har köpt det där zumba som brukade gå på reklam (eller gör..?) haha, hon håller på med det nu hahaha...okej det kanske bara är jag som tycker att det är hilarious? 


Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: taaaack :D

2010-05-06 @ 19:36:46
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0