26 Maj 2010

Salam! :)

Idag fyller min söta farfar år så det blir lite tårtätande, men jag ska faktiskt träna idag, ut och springa med baba.

Imorgon är det BAL och några av mina vänner ska komma hem till mig innan och fixa sig och ha det lite kul innan balen och sen drar vi dit tillsammans. Det är öppet att komma hem till mig innan om någon vill, men messa i så fall. Bordsplaceringen har varit ett hett ämne de senaste dagarna, men det verkar lösa sig. Jag visste fram tills idag bara att jag skulle sitta brevid min baldejt eftersom att paren ska sitta brevid varandra, men jag är ändå ganska nöjd med var jag har hamnat. Det funkar.

Ikväll blire att duscha, raka benen, smörja in sig med mjukgörande kräm, ansiktsmask osv osv. Fix, fix, fix. Men jag behöver i alla fall inte bekymra mig om några finnar,  ärr, ögonbryn eller liknande. Jag kör på ganska naturlig stil imorgon.
Ganska puffig, vit, knälång klänning.
Ganska hög klack.
Rätt så vardaglig sminkning, men med ögonskugga+rouge.
Lockat hår.
Uppsatt lite grann (kanske).
Långa örhängen.
Liten, blå väska som matchar bandet på klänningen.

Det blir fint. Tror jag.


Kommentarer
Postat av: panthea ♥

NAJS!

Vem har bjudit dig?:O <3

2010-05-26 @ 19:08:18
URL: http://cookiiie.blogg.se/
Postat av: elina

Låter som du kommer bli balens prinsessa! Hoppas ni får det kul, det är verkligen en upplevlese! kram <3

2010-05-26 @ 19:25:44
URL: http://qweerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0