2 Maj 2010

Salam!

Åh måste bara säga hur glad jag är att det är soligt och att det inte snöar som alla sa att det skulle göra 2 maj (dvs idag) :D

Idag hade jag fakitskt tänkt ta en cykeltur, men känns så tråkigt att cykla ensam, men sen ändrade jag mig till att jag ville ut och spinga så nu ska jag se om inte söta bolala har lust att hänga på. Apropå bolala så ska vi skaffa gymkort så det blir nån riktig träning nån gång. Eller jag tränar ju ordentligt men jag är inte så bra på hur man ska träna på bästa möjliga sätt och då går jag gärna på nåt pass på gymmet ;)

Nästa lördag ska jag på filmkväll hos a***** (hah, jag täcker inte för namnet för att låta cool utan för att jag vet inte vilka hon har bjudit och man vill ju inte göra någon ledsen, right?).

Jag vill bara ha v. 18 och 19 överstökat, för sen blir det riktigt chill! Då har man gjort alla nationella och konsthistoriaprovet och allt annat som är på g just nu (även utanför skolan).

Vet ni jag vill bara upplysa er om en sak: Längst ner på inlägget så står det "kommentarer♥", om ni trycker där så kommer det upp en kommentarsruta där man kan skriva en kommentar (dvs en liten text), sedan fyller man i namn och bloggadress (om man har någon) och mail och sen trycker man på knappen där det står "merci" och voilá så har jag fått en kommentar ;) Enkelt va?
Och vet ni vad? Det är helt gratis och tar bara 20 sekunder.



bild från resan till stäfsen :)


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

sv; Tack, vad glad jag blir att höra det :)

2010-05-02 @ 18:57:26
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0