19 Maj 2010

Hej :)

Denna dag har varit ganska alldaglig faktiskt. Bara vart i skolan, haft ett plågsamt rep till vårkonserten på lördag, överlevt repet och pallrat mig hemåt.
Skulle ha träffat Èrika en snabbis men planerna kraschade av several anledningar så vi kanske tar det imorgon. Det gäller min klänning, eftersom att hon har en symaskin så kan vi fixa där det är en aning för stort.
Funderar på att korta den, men i så fall måste jag nog ta den till en syatelje, eller få hjälp av någon sykunnig person för jag vågar inte själv..eller så gör jag det själv. Hur svårt kan det vara egentligen? Man bara mäter, nålar, klipper, fållar, done. Det borde väl till och med jag (som går på träslöjd) klara av?
Äh vi får la se.

Juste, kom på att jag lovade pontus att gratulera honom via bloggen så here it goes: Grattis pontus!
Nöjd nu? :p

Nej nu små fågelungar ska jag avsluta detta inlägg med ett:

Puss på rumpan ♥


Saga :p

Kommentarer
Postat av: panthea

hahaa snygg bild ;)

2010-05-19 @ 20:58:35
URL: http://cookiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0