15 Maj 2010

Goddag!

Hur mår folket idag? Åh, det är så skönt att det är lördag! Den här helgen känns faktiskt mycket längre än fyra dagar..
Kom precis på att det är så löjligt när läkare frågar : "Hur mår vi idag då?" Vadå VI?
Jag får alltid lust att svara: "Jag mår väl sådär, sj?" eller "Jag är på ett sjukhus, hur fan tror du att jag mår?" eller "Jag mår inte så bra, men scizofren (staving?) är jag i alla fall inte." Nu när jag tänker efter lät det där sista ganska töntigt, men aja. 

Jag bara måste säga att älskar mina balskor! Dem har hög klack och eftersom att jag är kort passar det mig alldeles utmärkt, dem är skitsnygga och dem är superbekväma ♥ 
Nu när jag fått skryta om det så ska jag ta ut min lilla vovve och sen kommer finaste tilde tror jag :D

 
En lite trött och osminkad yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0