Vill man ha en sak måste man för det mesta ge något i gengäld

h e j

Idag fick vi veta att det skulle bli nationella i kemi...hade hellre velat ha fysik, men tur att det inte blev biologi!
Jag fick tbx mitt matterov också och var bara ett ynka litet sketet poäng från mvg -.- aja, jag ska väl vara glad att jag lyckades så bra iaf!
Mm.
   Väldigt nöjd.
       För egentligen är jag trög.
jättetrög

Efter skolan (som slutade tidigare :D) gick jag en stund med alice på stan (som skulle vaccinera sig senare). Det var väldigt roligt och vi pratade en massa. Till exempel om en viss "emmet" och ett vad ;-) Ett väldigt speciellt vad. Ja, jag skrev det där med flit för att ni skulle undra vafan det är jag pratar om. Sen kommer någon att lägga någon onödig kommentar om hur lite den personen bryr sig och då kommer jag veta att den personen visst bryr sig. Haha.

Nu ska jag träna, städa, dusha, skriva...i någon ordning.
   Hejdå..

(och ni kommer med all säkerhet få ett extremt onödigt inlägg ikväll)

Åh juste! Ni vet det jag skrev om alice's framtid? Och så sa jag att hon kommer döda mig. Haha. Jag var gaanska nära...hon skrev om min framtid i sin blogg :P Nyfikna? Kolla in hennes blogg : www.aliceeandreasson.blogg.se
Btw, det är jag som gjort hennes design och jag hjälper till gratis med designer på bloggar i utbytning mot länking ;-)


sötisen nr 1 <3 (alice dårå:P)


Kommentarer
Postat av: alicee

haaa sötis ! Du är min sötis nr 1 och det kan du inte änra på även om du dödar mig :D <3<3<3<3

2010-03-06 @ 19:50:31
URL: http://aliceeandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0