Tonight´s gonna be a good night

Hej:)

Nu har jag pluggat träningslära, dissat engelskan, tränat, duschat, gjort inbakade flätor på mig själv *stolt* och hyrt film :) Det blev "Bedtime Stories". Har hört av alla att den suger, men jag vill se den och sen se vad jag själv tycker...typiskt mig.

Min mor har också köpt chips och glass (ben&jerrys kanske? måste gå och se efter)♥

Btw, har ni kollat på "Bella&Tyra Show"? Jag kollade på reprisen och tyckte det var lite mesigt, men det var lite kul ändå...tyckte det var bra att kenza var med, för hon är nog den ända som har en stor blogg som inte är provocerande, men bra iaf :)

 




nej nu ska jag gå och se på filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0