Tre klipp med mycket humor ;-)

hej :)

Nu har jag precis tittat färdigt på två filmer med shan "da man" acti, och han är så j*vla skön! Jag är ju halviranie och jag känner mig klart mer iransk än svensk även om jag ser svensk ut :P Han driver med blattar, men han är ju själv blatte. Och jag tar ju självklart inte åt mig när han driver med iranier för det är så himla klockrent!
Här kommer några klipp. Enjoy :D







Haha!! Den sista biten på näst sista klippet..! Haha! Alltså grejen är också att jag och syrran har gått omkring i flera veckor och bara "slutaaaah...det är inteeh roliiight", med s.k. "iranie har precis lärt sig svenska dialekt". Och pappa blir värsta pissed off och ba:
"Vi iranier pratar inte alls så! Det är bara något ni har fått för er!"
Nu ska jag tvinga honom att kolla på filmerna :P Och jag upprepar: jag är själv halviranie, så jag är defenetivt inte emot dem eller nåt, jag har många iranska vänner och även vänner från andra länder såklart så jag menar inget illa alls :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0