"That´s cool!" "No I´m cool" "Aren´t you freezing by now?" "No..." Humor?

Åh, har tränat ordentligt och tagit en skön dusch! Det känns väldigt skönt att ha det gjort, så man kan ta det lugnt imorrn ;-) Mm..älskar känslan av att ha tränat..man känner sig liksom mjuk i hela kroppen och glad och man är bara nöjd med sig själv. Själva träningen är ju också härlig på sitt sätt. Det är klart att det är jobbigt, men det är skönt med en utmaning och att verkligen köra på och inse att man är starkare än man tror. Både psykiskt och fysiskt.
Nog om träning.

Nu vill jag bara lägga mig i min mysiga säng, fälla några tårar när jag läser "Jag överlevde!" (haha och det vill jag göra..wtf?), nästan somna med huvudet i boken, vakna till, släcka lampan och till sist somna om :)

Natti, natti alla 100000000000000 läsare XD

Kommentarer
Postat av: eme <3

haha rubriken x)

2010-03-22 @ 18:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0