Pissed off

Åh vad irriterad jag blir! Först och främst så glömde jag mina fysikanteckningar i skolan så det är en del av fysikarbetet jag inte kan skriva och en grej jag måste fråga om! Det vill säga: jag kommer inte att bli klar idag -.-
Next up: det är j*vla snöstorm ute och jag som trodde att det faktiskt hade börjat bli vår, men ickesanicke det ska bli mer snö! Jag vill inte ha en till istid...
Och som om inte det vore nog, precis när jag kommit hem från att ha varit ute med Quattro (i ovädret) och bestämt mig för att jag ska träna så ser jag att en av pappas kompisar är här och dem sitter och kollar på fotboll på den våning där alla träningsgrejer är (rullband, vikter, spinning) och jag vill ju inte träna framför pappas kompis! Det är ju bara pinsamt. Plus att dem kommer bara säga åt mig att gå ner eftersom att "ljudet av rullbandet" är störande. Detta innebär att jag inte kan träna förrän ikväll eftersom att jag ska äta mat nu -.-

Nu tänker jag fortsätta vara irriterad och önska att det blir påsklov snart och direkt efter det sommarov för då ska jag till ITALIEN ♥ Nu blev jag på liiite bättre humör när jag kom att tänka på det. Åh....sommar, sol, sommarklänningar, jeanskjorts, oversize t-shirts, träffa alla slätktingar, inget plugg, se Italien...och efter det GYMNASIET!! Det är lite läskigt faktiskt..haha. Jag menar man har ju i princip umgåtts med samma människor fem dar i veckan i 6 år, det är ju ganska konstigt att bara säga hejdå till alla och börja med nya människor. Fast kul också :)



Jag i början av inlägget.
       
Jag i slutet av inlägget. Väääldigt lite gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0