Lovedoctor

Haha här har det inte uppdaterats på ett tag!

Förlåt kära läsare (dem jag faktiskt har) ♥

Biologiprovet idag gick väldigt bra och idag har jag inte gjort nåt förutom att ha tränat, duschat, kollat på tv, ätit mat (persisk mat♥) och suttit vid datan :) Skön dag.

Juste! Jag köpte en jättesöt klänning på gina :) Dem hade nån rea där och det lustiga var att det var exakt samma klänning som jag jättegärna hade velat ha för några veckor sen, när jag var på stan med alice :P  
Jag kan lägga upp en bild av den, när jag ska använda den nån gång, för den ser konstig ut när man inte har den på.

Förresten; den här veckan har jag hjälpt en viss tjej, med en viss sak och jag vill bara säga att jag tycker att det är roligt och att hon alltid kan lita på mig! ♥

Nu ska jag nog gå lägga mig, jag är så himla trött...fast först ska jag kanske äta en liten chokladboll..?:)


Kommentarer
Postat av: alice

hmmm vilken klänning??? XD <3

2010-03-31 @ 20:53:29
Postat av: lovepatient

såklart jag litar på dig;P, du är verkligen hjälpsam<3<3<3

2010-04-01 @ 20:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0