Ja då var det problemet med att komma på en rubrik också....

Hejhej :)

Nu har jag näästan skrivit klart kemilabrapporten, men jag mailar den till läraren i morgon istället. Ja. Så får det bli.
Jag har även sett på en film. Syskonen Boudilairs olycksaliga liv, en riktigt bra film...enligt mig :D Jag skippade träningen och gjorde det jag brukar göra ; sköt upp den till morgondagen.

Nej nu måste jag nog börja göra mig i ordning för sängen...är väldigt trött och vill gärn ta mig levande igenom skolan imorgon ;-)

Förresten så har jag kommit på att jag är lycklig...? Haha, jag vet inte varför jag kom på det, men jag har känt mig så konstig och kall på sistonde. Jag menar, jag har inte tänkt på någon speciell och det känns lite konstigt eftersom jag vet inte. Det bara kändes tomt på nåt sätt. Som om jag borde göra det och därför trodde jag att något saknades hela tiden. Men nu har jag insett att det bara är skönt. Jag slipper bry mig om vad den personen tycker om mig. One person less. Man bryr sig ju trots allt alltid om vad folk tycker om en.
Men iaf så har då kommit fram till slutsatsen att jag är lycklig just nu och att det ända som möjligtvis skulle kunna fattas är ryan♥ 

Fast eftersom att mina känslor är som en berg och dal bana lär jag klaga på hur jobbigt allting är i morgon. Eller i övermorgon.
Ja.
   Jag känner mig själv väldigt bra. 

Godnatt nu ... var lyckliga. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0