If I Had A World Of My Own, Everything Would Be Nonsense, Nothing Would Be What It Is, Because Everything Would Be What It Isn´t

Just nu sitter jag och lyssnar på "Her name is Alice" - Shinedown. Skitbra låt♥ Jag la ju upp den igår..?
Jag ska i alla fall sätta igång med pysslandet med geografi upg. Inte mig emot, jag älskar att pyssla, när jag var liten hade jag en liten "pysselhylla" där jag la alla saker jag själv gjort mestadels skräp alltså.

Jag har hållt på med engelska repetitioner hela dagen och äntligen blivit klar..känner mig ändå liite osäker på nationella i engelska (comin up denna vecka), eftersom att jag har inga problem med att prata engelska eller skriva eller uttala eller läsa, problemet är att det kommer så naturligt men jag kan ingenting om varför saker och ting är som dem är. Lite som livet kanske. Jag gör det som faller mig in, det som är jag och sen blir det bra eller dåligt. Men vad som än händer så har jag ingen aning om varför vissa saker är mer mig än andra. Varför jag tänker på ett visst sätt..

Yasmin goes deep :P

Men nu måste jag faktiskt sätta igång med geografin! Och efter det träna, dusha, plugga träningslära...

And Contrariwise, What It Is It Wouldn´t Be, And What It Wouldn´t be It Would. You See?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0