I am who I am, your approval isn´t needed!

Hej :)

Idag har jag haft pianolektion, vilket som vanligt var väldigt kul. Skolan var inte så speciell, jag hade dock väldigt kul med alice :P Hoppas du hade kul på din "dejt" haha ;-)

Iaf, nu sitter jag på mitt rum och motståt lusten att gå ut i köket och ta mer chips...jag har nog ätit för mycket redan...

Vårterminen i nian har gått så fort, det är helt sjukt! Kommer bli jobbigt att säga farväl till alla, men samtidigt kommer det bli väldigt skönt! Det finns många som har en speciell plats i mitt hjärta, men en del av livet är väl att kunna gå vidare och ta del av nya saker?

Förresten en sak jag vill ta upp är :

EDIT: jag pallar inte förklara mer vad det gäller kommentarer eftersom att vissa tydligen inte fattar vad jag menar, men nu kommer en snabbis: ge kritik, men på ett sjysst sätt, och jag ber er snälla att inte ge dumma kommentarer om hur jag skriver för i en blogg ska man skriva som man vill och gillar nån inte det så borde man inte läsa den bloggen tycker jag. Men för all del, ge kritik...men på ett snällt sätt! Man vinner ingenting på att såra folk och det är nåt som inte alla förstår. Tyvärr.

Detta var mitt sista uttalande vad det gäller kommentarer så jag hoppas att ni fattar varför jag inte publicerat er kommentar om den passar in på texten ovan. Och skriv snälla er blogg adress. Våga stå upp för er åsikt. Eller ert riktiga namn. Var inte fegisar, ni kommer ingen vart på det sättet.

Nu ska jag nog vara lite social så ni får ha det så bra♥





Låten jag håller på att lära mig på piano. Den kommer från en film som handlar om koncentrationslägret auschwich (stavning?). Har tyvärr inte sett filmen, men vill gärna göra det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0