Hatet förblindar mig...

Jag kan nu säga att jag inte älskar high school musical och är på exakt samma hatnivå som förut.
Några punkter som gjorde mig irriterad:

1. Varför är dem så himla glada på avslutningen? Jag kommer att typ gråta och vara skitlessen :/

2. Hon Vanessa har haft en sång i varenda film där hon sjunger om farväl och att hon måste gå sin egen väg. Lite uttjatat och låtarna hon sjunger är alldeles för lika varandra.

3. Hur kunde Troy ta sig in på skolan mitt i natten? Skolan borde ju vara låst och så sitter dramaläraren bara där och kollar på när han typ dampar?

Okej, listan kan bli lång och egentligen så kommenterar jag bara helt onödiga saker eftersom att det är film och självklart inte särskilt verklighetstroget XD

Aja, nu ska jag göra mig i ordning för sängen ;-) Imorgon har jag muntliga nationella i matte! Önska mig lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0