23/3-10

Jaha jag har nyligen (idag) fått reda på några saker:

1. Vi fick inte tbx nationella i svenska idag, men dem hade tydligen dömt jättehårt så nu är jag ännu mer nervös :s

2. Det är historiaprov på fredag! Tack och lov, jag skulle aldrig kunnat lära mig allt tills imorrn.

3. Det finns ett fantastiskt fenomen som heter internet där man kan söka upp hur olika energiomvandlingar fungerar i solceller.

4. Jag fick tbx Judendomen provet med ett fel :)

5. Jag har nationella i engelska imorgon och inte på torsdag, som jag först hade fått för mig. Är jättenervös!

Ja...det var det. Och en lite gulllig sak mer, men som egentligen inte angår mig :P 

Nu tänker jag använda punkt tre och sedan ska jag träna (spinning) samtidigt som jag ska plugga kemi ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0