Week Plans

Idag: Hälsa på Tilde och ha en liten catch-up stund, samt beundra hennes nya piercing.
Imorgon: Klockan kvart i ett ska jag mötas upp av en söt Tekopp utanför blåa och sen ska hon visa mig vägen till hennes hus. Blir liten TEstund hos henne (antagligen något annat än te eftersom att jag inte gillar te haha...) och sen blir det off to town för att se Sex And The City 2 på staden full av film med Amelie och kanske Alice.
Torsdag: Har inga direkta planer än, förutom att jag måste packa så skicka ett sms om ni vill hitta på något.
Fredag: Åker jag till Italien!! (trodde att det var på torsdan, hade blandat ihop datumen, men det är på fredag) :D

Puss på rumpan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0