Update

Såhär dags imorgon är jag i Milano med min underbara familj och släkt! (inte hela såklart, den är löjligt stor, men jag gillar't) :)
Åh vad jag längtar!! Ända sen jag var liten har jag velat åka till Italien. Det har verkligen varit en dröm of mine.
Jag är riktigt grymt taggad!
Tyvärr kommer bloggen att samla på sig damm under två veckor, men ni klarar er väl? Hoppas att mina läsare inte lämnar mig föralltid heh..

Förresten! Ni vet såndär STOP nagellack för att man inte ska bita på naglarna? Jag har sån nu och fyfaaaan vad äckligt det är att ha ens fingarna i närheten av munnen. Detta kommer säket hjälpa mig. Jag har haft det två dagar och jag ser redan skillnad! *stolt*

Är snart klar me packningen men jag avbryter mig hela tiden för att hitta på något annat! Hatar att packa och hatar ännu mer att packa upp, för då är ju resan slut...

Och anledningen till att jag inte lagt upp så mycket nya bilder är för att min kamera är på laddning och det tar typ huuuuuuundra år -.-


Tavlan sista dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0