H E J D Å

Nu kommer taxin till flygplatsen snart, och om några timmar är jag i Milano i ITALEN! Vi kommer att åka runt med husbil i Italien i 2 veckor så det lär inte bli så mycket uppdatering (som jag nämnde igår)...
Jag sitter i mitt rum och har just tittat på avsnitt 18 av Vampire Diaries på nätet eftersom att tv6 har bestämt att det ska vara "sommaravbrott" fast det är fem avsnitt kvar på säsongen. Korkat, för man kan ju hitta avsnitten på nätet och då kommer dem ändå bara förlora tittare. Alla avsnitten finns av första säsongen men jag hinner inte kolla på alla, det får vänta tills jag kommer tillbaka.

Nej nu ska jag bara fixa sminket lite och dubbelkolla att jag har allt med mig och sen åker jag! :D

Pusspåer♥

(kameran är nerpackat och mobilen på lagning så det blir inga bilder nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0