5 Juni 2010

Hej :)

Igår hann jag tyvärr inte uppdatera eftersom att jag var på studentfest och på stan i princip hela dagen.
Hade kul hos Parisa, grattis igen!! Det var kul att få träffa arash, panthea, anahita, niki, parisa, tanya och alla andra igen. Det var alltför längesen :/

Anyhow! Idag ar jag inte så mycket för mig faktiskt, ska kanske hem till några kompisar ikväll, men vet inte om jag orkar. Är lite trött och inte på sånt humör riktigt + att jag kanske ska prata med ryan och det var längesen känns de som ♥

Men nuni som fågelungar ska jag försöka lägga in reklam på min blogg. Cashfloowww...nerå kommer nog bara tjäna några kronor om jag nu lyckas lägga in reklamen.

Puss på rumpa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0