Italien bilder (del 2)

Denna dag är en inget-att-göra-dag. Det är så det blir när alla vänner är bortresta hit och dit och vädret är skit.
Men sånna dagar måste väl också få finnas.

De resterande bilderna från Italien kommer här och bilderna på kläderna jag köpte igår och i Italien samt fick av farmor när hon kom hit kommer senare.





Sankt Petersdkyrkan. Riktig mäktig! Det vart lite extra respektingivande då det pågick någon konsert längst inne så det var dånande kyrkomusik osv....


Ute på det stora torget i Vatikanen.


Söt Arshia :) Både Arshia och Niusha kommer till Sverige i typ två veckor i Augusti ♥
 

AIR! We have one hour to find fire! Haha...vi höll på att leka Robert Langdon hela dagen.

Haha den kvällen glömmer jag sent. Gud vad vi garvade! :) ♥

Vinprovning i Toscana. Den där lilla byn var otroligt söt!

Jag och sis ;)

HAHA! Shit va stora mina lår ser ut...

Toscana ♥

Frukost :)

Florens


Coolaste statyn som är gjord utav endast ett stycke sten :o


Nu blire inga fler bilder för kamerabatteriet blev alrig laddat innan Venedig så de bilderna får ni inte se förrän Rambod har lagt upp sina bilder på fejjan.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0