Tävling: Vinn en iphone 3GS

Just nu pågår en tävling som Telia har anordnat där man kan vinna en iphone 3GS. Jag vill otroligt gärna vinna haha.
Tävlingsfrågan: Hur många fria sms får du varje månad med Telias abonnemang MAX 25?
Svar: Man får 25 fria sms...HAHA, nej jag skojja bara. Man får 5000 fria sms varje månad.

Varför jag borde vinna tävlingen:

Jo först och främst för att min egen mobils display nyligen gick sönder och det skulle vara otroligt kul att få vinna en iphone istället för att betala för att laga mobilen jag har nu. Förutom det så vinner jag aldrig sådana här tävlingar och då kanske det är på tiden att lilla jag ska få göra det, right? :P
Plus att jag har varit utan telefon hela sommaren och kommer antagligen att fortsätta vara det om jag inte vinner den här tävlingen. Jag kan inte heller hålla kontakt med min familj på samma sätt: har inget möjlighet att ringa när jag är någonstans osv.

Nu får vi hålla tummarna för att jag vinner :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0