♥ Promod Jewerly ♥

Lite av min smak när det kommer till smycken :) Var just inne på Promods hemsida (var i affären i Venedig och köpte ett par shorts därifrån) eftersom att de har så grymma kläder och jag ville köpa nästan varenda plagg. När jag var inne där i Venedig såg jag en tunika som var väldigt färgglad med en massa stora blommor på och stora kedjor i tyg mm i olika färger som hängde som ett halsband i den och jag blev fullkomligt kär. Den var dock lite för dyr :/
Hur som helst så lägger jag senare upp lite (mycket) kläder som jag gillade från deras hemsida. Hittade tyvärr inte tunikan på hemsidan..kan ha missat den men orkar inte kolla igenom allt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0