Otippat

Eminem är fan helt underbar! Har nyligen börjat lyssnat på honom (typ idag) och vilket jäkla beat och rytm och text han har! Att jag inte lyssnat på honom tidigare..
En annan riktigt bra rappare är B.o.B
Har  faktiskt börjat lyssna på rapp ganska mycket på senaste tiden. Särskilt såna med en melodislinga i refrängen som verkligen fastnar på hjärnan.
Jag verkar egentligen inte som någon som skulle gilla rapp. Jag älskar Regina Spektor liksom. Raka motsatsen. Men jag tycker att det är grymt.
Tycker att det är kul att en av de mest populära rapparna (Eminem) är vit :P Allså inte som om vita är bättre, men det var ju färgade som startade rappen liksom.
Men jag tycker det är bra.
Så att det bli lite sammanföring mellan olika kulturers musik.

Lite wonderful musik:



Ghost in machine - B.o.B



Airplanes part 1 - B.o.B feat. Hayley Williams of Paramore



Airplanes part 2 - B.o.B feat. Hayley Williams and Eminem (spola fram till Eminems del som är 2a versen om ni inte orkar lyssna på hela).



Love the way you lie - Eminem feat. Rihanna



Det får räcka! Imorgon lägger jag säket upp någon mer låt av Eminem för han är så grymt bra!

Godnatt nu sötnötter! ♥





Kommentarer
Postat av: R # B E R T

SVAR: Förstår, men jag vill nog mest chatta över kommentarer och så. Men om du inte vill så är det helt okej. :)

2010-07-28 @ 01:48:34
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag älskar dom delarna i love the way you lie som Rihanna sjunger! :)

2010-07-28 @ 13:41:54
URL: http://beckapekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0