My day

Hoppas ni gillade videon innan. Vi ansträngde oss iallafall..

Dagen har (som ni kanske förstått) spenderats med underbara Tilde ♥ Mycket skratt. Vi körde bland annat det omtalade zumba (som jag prövat förut faktiskt) och skrattade så att vi fick ont i magen. Kärlek alltså.

Ja, nu ska jag slå in sis present. Känner mig ofavoriserad av min familj. Jag fick inte lika mycket presenter när jag fyllde år alltså..
Men det kanske tar igen sig i år, right?
Haha. Skojade bara.
Förra året fick jag faktiskt pengar som jag köpte en massa kläder för så det var värt. Plus att jag fick en kamera av min farbror vilket min sis ska få av våra föräldrar. Fast den hon får är begangnad men det är fortfarande en bra kamera.
Nej, nu får det räcka med en massa onödigt prat.


 
Puss på rumpan ♥


P.S. Mamani (farmor) ska lära mig att sy!! Detta är stort ska jag säga för då kan jag äntligen sy den stil jag alltid vela ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0