Det räcker!

Okej snabbt inlägg måste bara säga en sak:

Sluta med alla "fin blogg" kommentarena snälla! Det är jättegulligt men alla vet att det bara är för att jag ska gå in på din blogg och säga tackdetsamma. Snälla, kommentera på det jag skriver istället.
Jag har förstått att jag har en fin blogg nu. So what? Jag vill att folk ska läsa.

Jag ska vara ärlig: Jag kommenterar också utseendet på många bloggar, men jag försöker iallafall vara lite specifik. Säga exakt vad jag tyckte var fint.

Och det jag gillar allra minst: "Mår du bra? Allt väl? Hur är det?" - kommentarena.
Liksom vad spelar det för roll. Om du läser mina inlägg så mår jag jättebra thank you very much.
Eller: "Ska vi följa varandra via bloglovin?" N E J. Sluta nu! Jag lägger till dem jag vill.

Och förlåt för att jag dampar nu, men nångång måste det bli sagt.

Och en sak till: Nej jag tänker inte rösta på era skor i nelly.com tävlingen. Så. Nu vet alla det.



Puss på rumpan ♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

det var rakt och ärligt tycker jag

2010-07-20 @ 14:05:57
URL: http://isthissomething.blogg.se/
Postat av: N*

hahahah love it.. så jävla sant så.. där satte du orden på plats gumman..

2010-07-26 @ 18:25:02
URL: http://blacklovee.blogg.se/
Postat av: Yasmin

Ja jag håller med dig angående komentarerna, Sjukt jobbigt. Man vill ju att folk ska komentera inlägget!

2010-07-26 @ 21:21:50
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0