Clothes

Godnatt nu folks! Ska upp sju imorgon och dra till mattegrejen. Ska bli kul faktiskt. Hellre det än att sitta inne och dega. På fredag drar jag till fjällen! Blir borta en vecka och uppdateringen kommer ligga på zero. Kanske nåt inlägg om jag får tag på internet där uppe...
Dagen efter att jag kommer tillbaka kommer mina söta kusiner från Abu Dabhi: Arshia (7 år) och Niusha (4 år). Ska bli riktigt kul att se dem små busfröna igen ♥ Inte för att det var så länge sen, träffade ju dem i Italien, men man börjar ju sakna dem minuten efter att man åkt!
Någon gång veckan efter att jag kommer tillbaka från fjällen blir det en fika med söta Alice (antagligen sista gången jag träffar henne på ett helt år!!). Denna fika är inte vilken fika som helst mina vänner. Det är en vadslagningsfika. Dock var det ingen av oss som vann vadet så därför bestämde vi att vi skulle bjuda varandra på fika. Egentligen skulle förloraren bjuda vinnaren, menmen...
Berättar iallafall inte vad vadet handlar om ;) Man vet ju aldrig vilka som kikar in på min blogg.

Okej, men nu ska jag lägga mig!
Och medan jag somnar så kan ni få beundra dessa underbara plagg som jag väldigt gärna vill ha. Nå väl, får väl drömma om dem haha...






Det blev en jäkla massa kläder, men dem är så fina allihopa!

Dessa oufits från H&Ms hemsida är helt underbara! Kan inte bestäma mig för vilken jag gillar mest...
Vilken tycker ni bäst om? ♥

Kommentarer
Postat av: Yassa

Nej men först tänkte jag. Äh palla läsa men tänkte okej ett inlägg men sen fastna jag haha

2010-07-26 @ 23:42:03
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg
Postat av: Yassa

Okeej äru muslim?

2010-07-26 @ 23:42:58
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg
Postat av: jessica

Hejsan ;) Hur lägte?

2010-07-26 @ 23:46:31
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: MusicAndTea

Jag typ ett liknande linne med ett uttropstecken på :D



Men annars så ääälskar jag den där bokstavs jackan från Monki :) Du anar inte hur många gånger jag har strosat runt den där jackan i affären ^^

2010-08-01 @ 00:02:45
URL: http://musicandtea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0