Breakfast time?

Har inte ens ätit det vi kallar breakfast.
Break och fast. Ha sönder fort. Passar mig alldeles utmärkt alltså.


Om ni inte har lagt märke till det så har jag fixat en liten beskrivning av bloggen vid sidan om och ändrat typsnittet. Ett av orden som står med på beskrivningen är "civilcourage". Lite grann om hur man beter sig och fördomar osv. Ny kategori. Jag kommer att hämta min inspiration och det mesta av min nfo från boken civilcourage av någon Lena. Har inte boken här så jag kommer inte ihåg hennes namn.
Det är lite intressant iallafall.

Men boken är utlånad och magen beordrar mig att avsluta detta inlägg och ha sönder något fort.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0