Books ♥

Ingen update idag i know. Sorry men min baba bestämde sig för att ingen skulle få sitta vid datorn idag så jag har roat mig på andra sätt istället (bland annat sprungit upp och ner för en backe 12 ggr).
Kollade på den där Adam Sandler filmen Billy Madinson tror jag den hette på 6an :) Så himla rolig! Har sett den förut men det var grymt längesen.

Ska förresten kankse permanent platta håret. Är så trött på mitt naturliga hår som är jättefluffigt. Och inte på ett bra sätt. Och jag börjar bli trött på att platta håret hela tiden, så varför inte bara göra det once and for all?

Läste ut Ängelns Lek idag också och den var väldigt bra! Men liksom Carlos tidigare böcker så är det väldigt lugnt hela boken, det händer lite småsaker men inget major. Och sen BAM så kommer allt på en gång i slutet. Väldigt spännande. En bok jag rekommenderar, och även Vindens Skugga som är hans tidigare bok.




Kom nyss på att detta var ett riktigt tråkigt och ointressant inlägg. Men klockan är ett förvänta er inte så mycket vid den här tidpunkten...
(förvänta er inget annars heller)

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-07-19 @ 09:18:23
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Haha, jag tycker att filmen var rätt störd :O

2010-07-19 @ 10:59:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Aida Shalaby

Sv: Nice! Jo det är bra :)



Vad händer ikväll? :) Kram

2010-07-19 @ 11:59:19
URL: http://aidashalaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0