20 Juli 2010

Hej.

Dagen har spenderats på stan med p. Vi har shoppat en hel del. P mer än jag, men det behövdes :) Jag köpte ett halsband, vita nättights, ett par skor, maskara och nagelfil.
Och present till sis ♥
Efter att ha shoppat klart gick vi till mcdonalds och åt och sen traskade jag hemmåt.
Allt som allt en bra dag.

Snart ska jag ta ut min lilla gnälliga vovve och sen ska jag sprinag upp och ner för en backe 12 ggr. Woho!

Bilder på det jag köpt kommer senare mina vänner.



Puss på rumpan ♥


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nellys nästa sko designer.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Hör av dig när du röstat. För att alla som röstar får länkningar. Och får tävla i en speciell tävling om jag vinner.



Tack förhand! <3

2010-07-20 @ 19:52:48
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0