whatever

Nu har  man vart och lämnat bilen på verkstan och ätit hamburgare. Ja, jag kör på onyttigt idag ;-)

Fast en sak som gör mig grymt irriterad är att precis när jag tänker träna (ja, jag gör det ibland faktiskt), så inser att jag att alla mina träningskläder är i tvättmaskinen och att dem inte kommer att ha torkat på ett bra tag och vid det laget så har både mamii och papii lägt sig vilket innebär att jag inte kan träna eftersom att jag då väcker dem :/
"Shit the same", är väl det enda jag kan säga nu. 

LÄNGTAR TILL SÄFSEN!! Var bara tvungen att få ur mig det :P faktiskt så längtar jag jättemkt till bilresan dit...det är så mysigt :) Man sitter i baksätet i ett stort täcke (ja, jag tar alltid med mig ett täcke när vi ska åka långt), kudde, ipod, godis, mobil och kortlek och trevligt sällskap. Ska bli kul iaf :)



älska låten ♥ Jag vet, den låter inte så bra i början men lyssna på hela!



Åh, regina spektor är verkligen ett musikaliskt geni. Så är det bara. Det finns absolut ingen som kan skriva musik som hon gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0