1/2-10

Svejs svejs :)))


Idag har faktiskt en helt ok dag ;)) Jag sak faktiskt gå igenom den i detalj bara därför att.

Först vaknade jag klockan sju och då tog jag mina kläder och gick in i badrummet (där det är lite varamare) och bytte om, sminkade mig och satte upp håret. Sen åt jag frukost; mackor m. honung (nt särskilt nyttigt men whatever) och ett glass juice och ett glass mjölk med pyttelite chokladpulver i:)
   Sen borstade jag tänderna och la ner mina böcker i väskan, sen uppdaterade jag bloggen och sen släppte jag ut Quattro <3 och sen klädde jag på mig utekläder, låste dörren och skyndade mig tiill bussen ;)
   När jag kom till skolan hade jag först spanska där jag och sara-lisa (www.sasisen.blogg.se) kom fram till att när hon dör som en känd skådespelerska (vilket hon kommer att bli, därför att hon är verkligen jättebra på teater) så ska hon testamentera typ hela sin förmögenhet till mig :P Inte särskilt mycket spanska på spanskalektionen altså ;)
   Sen hade jag matte och jag lyckades ännu en gång inte bli upplyft på skåpen.  
   Mattelektionen var som valigt långtråkig och jag blev som vanligt väldigt hungrig. Efter det hade vi gympa, men vi hade träningslära (just den gången då jag inte ska vara med för att jag är förskyld så ska vi såklart inte ha vanlig gymnastik....jag hade ju tänkt sitta och slappa när alla andra anstänger sig -.-).
   Innan det åt jag en apelsin så jag blev liiite mindre hungrig. Efter det så åt jag mat (prinskorvar och potatis...euuww). Sen var det en ganska lång rast innan träslöjden eftersom att vi inte behövde gå tbx från katte (där i har gympa) till vår skola och äta lunch. Det blev en väldigt underhållande rast eftersom att johannes hade klättrat upp på taket och tagit en typ 1,5 meter lång istapp och delat den på tre (till adrian och elias) och utanför slöjdsalarna höll på att trycka dem mot olika personers nacke, huvud osv. De försökte med mig också men det gick inte riktigt eftersom att jag vägrade låta isbiten komma i närheten av mig :) Det slutade med att jag och alice (och lite daisy) attackerade adrian som hade sista isbiten och försökte ta den från honom och sara-lisa överraskade oss genom att stoppa den innan för hans tröja :P Minst sagt underhållande.
   Sen hade vi träslöjd där jag och alice blev anföllna (anfallna?) av elias och adrian och vi var tvungna att slåss tbx....hehe dvs kittlas vilket var vad dem försökte göra med oss...samt hålla fast mig och sätta fast en grej på mitt ben -.- det lyckades dem inte heller med. I alla fall inte det sistnämna och oj oj oj vad mycket jag skriver, men det får ni ta :P
   Sen skulle det ha vart musikhistoria men nejnej för vi skulle tydligen från tre till fyra på Skrapans MJ (Michael Jackson) konsert i konsert och kongress huset (där min klass och pararellklassen ska ha carmina burana om två veckor). Det var ett väldigt bra uppträdande....jag lägger upp lite bilder sen och kanske ett filmklipp...är inte säker på att man får det då jag antar att dem vill att man ska köpa biljetter och se live istället för att kolla på filmklipp XD

   I alla fall....alice följde med mig till bussen. När vi tagit farväl så satte jag mig på sjuan och lyssnade på Rihanna - Russian Roulette om och om igen tills jag kom hem då jag åt mellis och gjorde biologiläxan och "pluggade" matte :P Sen gav jag Quattro mat. Sen åt vi wook ...en nyttig och extremt gooooood mat :P
   Juste! Från klockan 17.45 till klockan 18.45 lyckades emelin vara knäpptyst XD Det var riktigt sköönt faktiskt hahhaha...vi hade liksom slagit vad haha. Huvudsaken var ju att jag ville att hon skulle vara tyst så det var helt klart värt att förlora vadet XD
Seeen....kollade jag på tv och nu sitter jag här och skriver mitt längsta inlägg nånsin ;)

                                                     kram / yaasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0