Sista gången :(

Idag var sista gången vi åkte till romme med klassen.
Idag hade jag sjuukt kul men jag fick ont i benen :/
Idag drack jag för första och sista gången varm choklad i toppstugan med érika, linda mfl.
Idag mådde jag illa av den varma chokladen och alldeles för mycket godis.
Idag tänkte jag på hur ironiskt det är att precis när klassen får perfekt balans och allt blir som jag önskar att det skulle ha vart från början, precis då är det bara en termin kvar tills jag slutar nian och börjar gymnasiet.
Mina år på balder har verkligen vart dem bästa i mitt liv. Särskilt nian :)
Och tanken att det snart tar slut och att jag måste byta ut alla mina klasskamrater mot nya är väldigt deprimerande. Nej, nu räcker det. Inga fler deprimerande tankar tills vi faktiskt har slutat.

Teknikhäftet som jag inte har läst är tillräckligt deprimerande för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0