lycka

Heeej :))

Idag är det FREDAG!! Bara så att ni vet betyder inte fredag bara helg för mig, det betyder även att jag kan ringa och prata med ryan och chatta med honom :D <3 Grejen är den att tidskillnaden är så stor (6 h) så på en vardag är han i skolan när jag är hemma, och när han väl är hemma så har jag redan gått och lagt mig :/ Men på fredagar är jag uppe till minst klockan tolv så då går det bra ;)

Idag har vart en helt okej dag...orkar inte gå igenom den i detalj men jag fick tillbaka mitt prov i atomfysik och jag är sjuuukt nöjd över resultatet :D Jag hade bara ett ynka litet fel som bara berodde på att jag hade glömt skriva ut hur gammalt ett föremål max kan vara för att man ska kunna använa kol-14 metoden och det var bara slarv att jag hade glömt skriva det! :)

Efter fysiken (som slutade 20 min tidigare) så träffade jag Tilde som jag visade runt på Balder/Nanna och hon fick träffa bl.a. Linda, Michelle, Johannes, Elias, Adrian mfl. Det var kul :) Och så fick hon sig en liten chock :P
Hon tyckte iaf att Balder var mysigt och att vi hade en bra gemenskap vilket jag defenetivt håller med om...min klass är lite grann som en andra famlj :) Man har liksom kännt alla så många år att man verkligen kan lita på nästan alla :)
Efter detta lilla besök så drog jag, Tilde och Eme till donken och åt glass (jag och Eme, Tilde tål inte mjölk) och Tilde åt pommes frites ;)
Sen åkte jag och Eme hem och nu sitter jag här och skriver och funderar på att ändra boggdesignen lite samt fixa en slideshow som jag sa att jag skulle göra igår :P

Ikväll blire att hyra film :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0