Lipton&tekoppen <33

Haha, jag vet jag vet...älska mitt uppdaterande eller?

Aja, jag orkar inte ens förklara varför jag inte uppdaterat på några dagar...jag är heelt slut. Vi (niorna) hade heldagsrep inför konserten "Carmina Burana" imorgon på konsert&kongress :)) Ska bli kul, men efter det repet som slutade vid tre var jag med Èrika (numera kallad tekoppen) på stan till klockan halv sju. Gissa varför. Vi skulle hitta konsert kläder till henne :P Hahhaha...det var faktiskt kul och vi garvade och flummade som man brukar göra när man är trött XD

I alla fall så är jag nu hemma och har bestämt mig för att rensa ur min garderob...jag har redan valt vad jag ska ha på mig imorrn på konserten :-) 
Men jag ska nog uppdatera ikväll igen ;-)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0