K&H?

Hahah nu kom det måånga inlägg på varandra...inte för att det borde göra något. Ju fler inlägg desto bättre ;)
Ikväll tittade vi på halva harry potter 6, då mamma och pappa tyckte den sög och jag ba: "Asså, ni vet ju inte hur en bra film är när ni ser den" samtidigt som jag såg bitter ut ... men jag förstår dem antar jag, den är ju myycket bättre om man läst böckerna och fattar mera och om man är tonåring XD

Nu har jag (som ni antagligen märkt) gjort en liten hälsning i slutet av varje inlägg :) Om det är någon som inte ser vad det står så står det iaf: K&H / Yassimini
K&H = Kiss and Hugs
Yassimini = mitt smeknamn...bland vissa kompisar, bl.a. Linda och Èrika :P

Ikväll pratade jag med Ryan ♥ i telefon och jag garvade skitmkt som vanligt x) Han är världens mysigaste, roligaste kille...helt ärligt talat. Fast ibland är han lite konstig, men på ett mysigt sätt liksom :P Det är svårt att förklara :/
Han kanske skulle logga in ikväll beroende på hur sent hans pappa kom hem med laptopen så det återstår att se om jag kan chatta med honom...annars så ska jag göra det imorgon :P

Nej, nu är det nu lika bra att jag går och lägger mig...ska upp ganska tidigt imorgon och dra till Sunnersta och åka skidor (slalom) :D ♥



en annan väldigt söt balklännig :) Fast jag tror nog att jag gillar den lila mera..hmm...vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Dae

>w< Den va jätte snygg Yassi o3o Jag gillar din blogg :D

2010-02-08 @ 09:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0