jag är extremt klantig?

Hej ;)

Nu är jag äntligen klar med allt plugg! Spanskan var ju löjligt enkel och tekniken var ju bara att skriva :)
Nu så ska jag nog titta på tv och äta nåt gott (påminner mig om att jag måste träna imorrn) :D

Förresten; min blogg handlar ju om lite allt möjligt men mestadels min vardag, men alltså jag tar gärna emot tips på vad mer jag kan skriva om. Bara två saker jag aldrigaldrigaldrig kommer att skriva om och det är 1. mode och 2. foto (alltså typ kameror och kort jag tagit och photoshop osv.).
Jag är bara så grymt trött på alla hundratusen mode/foto bloggar...även om bloggar om vardagen är vanligare så är det mycket roligare att läsa om tycker iaf jag. Sen vet jag förstås inte vad ni tycker :P

Förresten kom på just på två jättedumma slarvfel jag gjorde på provet! Jag blir så arg, det var så fånigt och nu kommer det gå bort typ 3-4 poäng för det -.- j*vla....mig själv. Kan jag inte vara nogrann för en gångs skull? Aja, shit the same. Jag ska bli duktig i matte och jag ska få bra på nationella. Så är det bara :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0