GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!!

Hejhej :))

Igår så fixade jag lite me tildes nya blogg så gå in på den och kolla ;) mysingensblogg.blogg.se
Hon är en riktig 80-tals tjej, så det har jag fixat ;) 

Idag har jag pluggat matte och jag känner mig riktigt nöjd! Jag klarade alla C-upg jag gjorde själv (tro mig, vanligtvis så måste jag fråga om hjälp ;s) :D Och sen tänkte jag plugga lite spanska, men jag insåg att det var lite för lätt, då vi har väldigt lite till provet och jag helt enkelt inte känner att jag behöver plugga :)

Så nu har jag inga direkta planer för idag, så det är bara att ringa eller messa om ni vill träffas :)
Träna måste jag ju göra också ;-)) Måste ju hålla mig i form :P




Haha...jag vägrar släppa taget om det förflutna? :P


Btw, fick en jätte söt mugg av mamma som var hjärtformad :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0